Ondersteuning

Support, advies & ondersteuning bij all electric wonen:
Zowel zakelijke als particuliere klanten die producten van Clage, Hotto & Zip bij ons betrekken,
kunnen bij ons terecht voor support, advies & ondersteuning.

Support & ondersteuning

Hebt u vragen, opmerkingen, klachten of een storing? Neem dan contact op met onze afdeling support. De ondersteuning wordt geboden door onze eigen medewerkers, die dagelijks werken met onze producten en diensten. Zij hebben kennis van zaken, ze weten waarover ze praten. Onze supportafdeling is bereikbaar. En kunnen wij u een keer niet direct te woord staan, dan bellen wij u zo snel mogelijk terug.

Klachtafhandeling

Voor klanten die een klacht hebben, maken wij gebruik van een klachtafhandelingssysteem die een spoedige en gedegen klachtafhandeling borgt. U kunt uw klachten zowel telefonisch als per e-mail bij ons kenbaar maken.

Advies

Wilt u all electric gaan wonen of weten welke mogelijkheden er voor een specifieke situatie bestaan, voor uzelf of uw klanten? Neem contact op, wij staan u graag bij met gedegen advisering. Zo kunt u altijd bewust en weloverwogen kiezen voor de beste oplossing.

Het laatste nieuws

De nieuwe werkelijkheid

Hoe gaat AB Sales & Trade om met de Coronacrisis? Ook voor ons zijn het onzekere tijden en moeten we afwachten wat de toekomst brengt. Toch willen we niet stilzitten en zoveel mogelijk de voor u gebruikelijke hoge service bieden. Wij werken momenteel met twee personen op kantoor. We gaan voorlopig zo min mogelijk op…

Lees meer

Gasvrij wonen – Moet uw meterkast aangepast worden?

Klaar voor de toekomst

Na deze aanpassingen aan de meterkast kunt u met uw woning van het gas af. U kunt gebruik maken van nieuwe elektrische systemen en slimmere regelinstallaties. Wilt u meer weten over gelijksoortige ontwikkelingen of wilt u een advies dat past bij uw persoonlijke situatie? Neem dan rustig contact op met een van de adviseurs van AB Sales & Trade.

Lees meer