Service & Support

Zowel zakelijke als particuliere klanten die producten van CLAGE en Zip bij ons hebben aangeschaft, kunnen bij ons terecht voor support, advies & ondersteuning.

Service & Support

Ondersteuning

Heb je een vraag, opmerking, storing of klacht? Neem dan contact op met onze supportafdeling. De ondersteuning wordt geboden door onze eigen medewerkers die dagelijks werken met de producten. Zij hebben kennis van zaken en weten waar ze het over hebben. Onze supportafdeling is telefonisch bereikbaar. En kunnen wij u niet direct te woord staan, dan bellen we zo snel mogelijk terug!
Man met telefoon voor service & support

Eigenaar

Aarjen de Boer

“In mijn visie bevinden we ons op een kantelpunt in de energietransitie. We kunnen van het gas af door weer terug te gaan naar een gescheiden systeem voor verwarming en warm water. All electric wonen heeft de toekomst!”
Foto Aarjen de Boer

Service & Support

Advies van de specialist

Wil je duurzamer gaan leven of ben je specifiek op zoek naar elektrische verwarmingsmethodes? Neem contact op! Wij helpen je graag bij het maken van de juiste keuze.

Office manager

Rik Jansma

“Als officemanager ben ik vaak het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Ik help ze graag met alle vragen die er zijn om van het gas af te gaan en tot een decentrale warm water oplossing te komen.”
Foto Rik Jansma

Accountmanager

Robert Morel

Als accountmanager ben ik voornamelijk actief in het zuiden en midden van het land. Mijn doel? De doorstromer (elektrische geiser) hier algemeen bekend te maken en de vooroordelen weg te nemen onder het grote publiek. Want juist nu met de hele transitie van gas naar elektra is dit dé manier voor je warm watervoorziening. 

Robert Morel
Wtw systeem AB Sales

Service & Support

Klachtenafhandeling

Voor klanten die een klacht hebben, maken we gebruik van een klachtafhandelingssysteem dat een spoedige en gedegen klachtenafhandeling borgt. U kunt uw klachten zowel telefonisch als per e-mail bij ons kenbaar maken.